12 sep. 2011

Det Vita Ljuset

Det vita ljuset som vi alla bär med oss i vårt eget inre, blev jag påmind om idag.
Det är en underbar känsla, att få se det här fantastiska vita ljus som lyser så starkt.
Ofta är det svårt att kunna beskriva, det påminner om ljuset från en stjärna.

Mitt eget sökande i mitt inre, har gjort det möjligt för mig att få uppleva och vara med om fantastiska upplevelser.
Det är astralresor, möte med olika andeväsen, änglar, guider, samt allt det mystiska som jag inte alltid har förstått.

Det vita ljuset, blir hela tiden en påminnelse om allt det vackra som jag har fått uppleva.
För mig är hela livet ett sökande efter att komma vidare på den väg där jag har börjat.
En inre resa tar aldrig slut, den visar hela tiden nya upplevelser för att fortsätta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar